::OPEN YOUR EARS::

25 Mar 2016

Heartbeat?? Heart-bleed??Something??

Πάει καιρός...ναι πολλύς καιρός...Πολλά έχουν αλλάξει και πολλά καθόλου...

Νόου λόνγκερ ε σμόκερ..αλδόου αι στίλλ εντζόυ νίκοτιν ιν ε ντίφερρεντ φόρμ...Αι αμ ε βέιπερ
Τζαι πριν προλάβεις να μου πεις τις τυπικές κουβέντες που μου λένε όλοι ( εν χειρότερο απο το τσιγάρο, προκαλεί ποπ κορν ντιζίζ, φκάλλει πολλύ καπνό, μυρίζει άσχημα) έχω να σου πώ πως νοιώθω καλύτερα. Δεν βρωμώ, και δεν ροχαλίζω.

Αι αμ ε φάδερ νάου. Γουέλ αι χαβ μπίν φορ ε γίαρ νάου. Φάδερ του ε σάν, ε χάιπερ άκτιβ ουάν...
Ένας νέος χέντ-μπάγκερ βγήκε στον κόσμο...ήδη στα ταξίδια μας με το αυτοκίνητο τον βλέπω απο το καθρευτάκι να χτυπά το κεφάλι του σε άκουσμα συγγροτημάτων σαν Architects, Kyuss, Alan Parsons Project, Blynd, Universe 217....Αι άμ φάκινγ αμέιζντ

Οι παραπάνω στα μπλόγκς εχαθήκαν...2 χρόνια, 4 χρόνια, κλειστά μπλόγκς, μπλόγκς που δεν μπορείς να δείς γιατί πρέπει να έχεις ινβιτέισιον...κάπως περίεργο...δεν λέω, τζαι εγώ είμουν χαμένος...τζαι ακόμα είμαι...επιάσαμε οι νοσταλγίες....


Τέλως πάντων...σε 2 μέρες ένας σπουδαίος μουσικός έρχεται στην Κύπρο...Ίφ γιου λάικ χις μιούζικ...Μπιλόου ις α κλίπ φρομ χίμ εντ δε μπάντ...

Σί γιου εντ σπίκ του γιου σούν...χόουπφουλι....








4 comments:

  1. hello!

    long time no see

    na su zisi o son

    ReplyDelete
    Replies
    1. no see no speak no write...μια μίξ με πίκλα...θένξ :p

      Delete
  2. Είμαι κι εγώ χαμένη στο διάστημα, αλλά σκέφτομαι να επανέλθω.Και να που βλέπω γνωστές φυσιογνωμίες. :-) Άντε να τα ξαναλέμε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Εσύ σαν να κάνεις πόστς ντιλίτ?? Στο μπλόγκ σου εννοώ... ;)

      Delete