::OPEN YOUR EARS::

29 Aug 2011

Dante & Nature

Γάβ γάβ (χαιρετούμεν),

Προχτές επίαμεν που λέτε με τον μάστρο asproulli σε ένα περίπατο στην φύση..η μαστόρισσα έλειπε εκτός. Το λοιπόν, με το που μου πεί ο μάστρος την λέξη "βόλτα", κάτι παθαίνω..Έν ξέρω ακριβώς τι σημαίνει, αλλά με το που την λαλεί ο asproullis, η επόμενη του κίνηση εν να μου βάλει το κολλάρο τζαι να ανοίξει την πόρτα...τζαι εγώ άμαν δώ ανοιχτή πόρτα βουττώ έξω.
Συνήθως πάμε γυρό της γειτονιάς (2 τετράγονα). Προχτές όμως άλλαξε η διαδρομή. Εφκήκαμεν που σπίτι τζαι επιάσαμεν τον δρόμο προς τα χωράφια...εχάρηκα πολλά τζαι άρκεπσα να βουρώ δεξιά τζαι αριστερά..Ίντα που την χαρά μου εν εσταματούσα το κατούρημα..παντού είχεν πράματα να μυριστώ, να ξανίσω τζαι γενικά να περιχαρίσω...Χάππι Τάιμς..είμαι τζαι αγγλομαθής..Επερπατήσαμεν αρκετά τζαι έδωκεν μου το τσάνς να γυμναστώ τζαι λλίο....

Κατά τα άλλα ούλλα καλά τζαι όμορφα...καρφιτσώνω φωτογραφίες που το μίνι αντβέντιαρ που κάτω..
Αααααά τωρά που εθυμίθηκα ήβραμε τζαι μιά ροδιά μέσα στα ακάμοτα....






















                                                                             Άτε που μένα κανεί λάξιμο..γάβ γάβ..
Dante άουτ..



No comments:

Post a Comment