::OPEN YOUR EARS::

26 Aug 2011

Άκυρο...

Το λοιπόν...άκου να δείς τι γίνετε σήμερα..Πάω σε ένα κατάστημα ηλεκτρονικών ειδών, αρκετά γνωστό..περιφέρουμε στο κατάστημα τζαι βρίσκω τα πράματα που ήθελα, σύρματα, κοννέκτορς τζαι κάτι άλλες πελλάρες...Παρένθεση επία σε όροφο που εν εξαναέτυχε να πάω..ένιγουει...πιάνω που λέτε τα πράματα μου υπό μάλης, που μας ελαλούσαν τζαι στον στρατό, τζαι ξεκινώ να πάω να πληρώσω..Κατεβαίνω που λέτε κάτω τζαι σιγά σιγά πάω πρός το ταμείο..Διώ τα πράματα της ταμείας τζαι ξεκινά να τα χτυπά...Ακόμα μια παρένθεση, εφορούσα μιά φανέλλα των AC\DC που το "Back in Black Tour" στην Αγγλία, κλείει η παρένθεση..Η ταμείας σαν χτυπά τα μασκαραλλίκια μου, θωρεί καλά καλά την φανέλλα..εν έδωκα τζαι πολλή σημασία, τζαι σε μιά φάση λαλεί μου..." AC\DC ώστε.." Εγώ επειδή εν επρόσεχα τι μου ελάλε, εν ακούω ακριβώς τι λαλεί, μάλλον τζαι επειδή τον τελευταίο τζαιρό η γιαγιά μου ταππώνει την φωνή της τηλεόρασης λλίον παραπάνω που τα παλιά της λέβελς τζαι απ' ότι φένεται έχασα λίην που την ακοή μου.. Ρωτώ την ξανά που λέτε με ευγενικό τρόπο να μου πεί τι είπε..λαλεί μου ξανά για τους AC\DC τζαι λαλώ της τζαι εγώ ναί...ο διάλογος εσυνέχισε κάπως έτσι...

Ταμείας: "Ώστε δικός μας..." 
Εγώ:        "Ίντα δικός μας ρε γαμώτο...?" λαλώ τζαι εγώ που μέσα μου
Ταμείας:   "Ακούεις μόνο ροκιές ή τζαι μέταλ...?"  
Εγώ:          "Ακούω τα πάντα"
Ταμείας:    "Άκουσα ότι εν να φέρουν τους Moonspell Κύπρο.."
Εγώ:           "Μακάρι να τους φέρουν να δούμεν κανένα συγγρότημα.."

Θεωρώ την πιό πάνω "συζήτηση" την πιό άκυρη συνομιλία που είχα ποττέ, είτε σε κατάστημα, είτε σε δρόμο, είτε με φίλους...είτε με μεθυσμένους σε φεστιβάλ!!!
Αν εδιούσα οδηγίες σε ξένους τουρίστες, ο διάλογος μας μάλλον εν να ήταν πιο περιεκτικός τζαι όι τόσο ξυκάρφωτος...

Εν πάση περιπτώσει....Μακάρι να έρτουν οι Moonspell τζαι χαλάλι ούλλα τα άλλα...

No comments:

Post a Comment