::OPEN YOUR EARS::

19 Oct 2012

Famous Rockers Part #1


Πάντα είχα την τάση να μεταγλωττίζω ξένα επίθετα γνωστών καλλιτεχνών (ειδικά της ροκ μουσικής σκηνής) στα ελληνικά. Και επειδή η μανία μου θέλει διέξοδο τα βάζω εδώ...



Singer of Led Zeppelin




Robert Plant  -   Ροβέρτος Φυτός










Guitarist of Led Zeppelin





 Jimmy Page   -   Δημήτρης Σελίδας









Guitarist of AC / DC





Angus Young   -   Ανγκρισμένος Νέος








Drummer of The Who





Keith Moon   -   Κύθηρρος Φεγγάρις








Singer of Queen





Freddie Mercury   -   Φρειδερίκος Υδράργυρος







Guitarist of Queen







Brian May   -   Βριανός Μάιος










Singer/ Guitarist/ Yeahhhhhhhhh of Metallica







James Hetfield   -   Δημήτρης Ετεροπεδίος










Singer/ Bassist/ Legend of Motorhead







Lemmy Kilmister   -   Λεμόνιος Βαρκοκύριος

19 comments:

  1. Χαχαχαχα, τέλειο!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. έχω και άλλα πολλά...απλά είμαι γραφείο και κωλύομαι... :p

      Delete
  2. lol!!! :D mercury κάμνει μου και το ερμής-που τον πλανήτη

    ReplyDelete
    Replies
    1. Το σκέφτηκα το Ερμής..Αλλά μου κάνει πιο καλλιτεχνικό το Υδράργυρος..Δίνει μια ζεστασιά στην όλη κατάσταση :p

      Delete
  3. χαχαχ περιμένω και τα υπόλοιπα!!. Εσκέφτουμουν τον Slash έχω 1-2 στο νουν μου αλλά αφήνω το πάνω σου :P

    ReplyDelete
  4. Ωραίος!!
    Έχω τζιαι γω τούντην τάση, σχεδόν με ούλλα!
    Φαντάζομαι όμως ότι εν είshες υπ'όψιν σου τον κύριο Βρασίδα Πουτσομεσαγιό, τζιαι πε αλήθκεια!!

    Τι εννοείς ποιός εν τούτος; Φρικηπαίδεια ις γιορ φρεντ!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kai omws bitch...ennoeitai pws tha evaza ton kyrio vrasida villomesagio..apla efye mou h fwtografia tou kai den thn ekana upload..

      Delete
  5. χαχαχαχα...Καταπληκτικός!!!!!!!!!Απολαυστικότατα όλα τα όνοματα!Κάνε και το ανάποδο!Έλληνες καλλιτέχνες με αγγλικά ονόματα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Θα το βάλω στα υπόψην...έχω σκεφτεί κάτι ονοματάκια να σου πω την αλήθεια.. :p

      Delete
  6. Έν παίζεσαι!!! Ειδικά ο Ανγρισμένος Νέος, έφυρεν με. χαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είμουν και εγώ κάποτε και ξέρω...όχι στο σημείο του Angus αλλά ναι...Λεβέντης ο άνθρωπος!!

      Delete
  7. Replies
    1. Ωωωωω κύριε Εύρο...thx for teaching me something new :)

      Delete
    2. άχρηστες πληροφορίες. χεχε.

      εύρος

      Delete
    3. Είπα να μεν το πω..αλλά γιου νέβερ νόου...μπορεί να κάμουν κανένα τρίβιαλ για μουσικά θέματα μόνον :p

      Delete
    4. ή δεινόσαυρους.... εν πολλά cool οι δεινόσαυροι.

      εύρος

      Delete