::OPEN YOUR EARS::

9 Dec 2011

Band Update v.2: Captains Log...























Ναι, είμαι Star Trek Fan...ή όπως το λαλούν οι Αμερικάνοι Trekkie...Σήμερα βαρκούμαι υπερβολικά..μπορεί να είναι το ότι εν παρασκευή τζαι απλά έν έχω διάθεση να σηκώσω ούτε καν το δαχτυλούι μου...πλάς τζαι τον τζαιρό που εν τζί που τα χάλια, πλάς το ότι έχει 11 μέρες που δουλεύκω πίντα ίκουαλς ε μούντι asproullis...Για να καταλάβετε έθελα να γράψω αρκετά πράματα που το πρωί...αλλά απλά εσταματούσα στην σκέψη...Όου γουέλ...σχίτ χάππενς...

Χτές ήταν αρκετά πανικός μέρα..εν μιλώ για την δουλειά...δαμέ εν πανικός πάντα...Εσχόλασα κατά τις 14:30 τζαι έφυα για να γευτώ το τέλειο φαί της γιαγιάς μου...δυστυχώς η γιαγιάκα μου αρρώστησε, έπιασεν την η γρίππη αλλά μάνα μου την έκαμεν μου τα τέλεια γεμιστά της. Μετά έπρεπε να πάω στην παλιά μου την δουλειά, που την οποία ακόμα μου χρωστούν λεφτά. Έχει οχτώ μήνες που έφυα, τζαι ακόμα να δω το ταμείο πρόνοιας μου. Τζαι μεν φανταστείτε ότι εν να πιάσω τζαι τα λεφτά που έβαλλεν ο μάστρος μου. Μιλώ μόνο για το δικό μου κομμάτι. Επία που λέτε, είδα τα παιθκιά (όσα εμείναν) που το γραφείο, εκάμαμεν το καθιερωμένο meeting μας με τσιγάρο τζαι φραπέ, τζαι σιγά σιγά είπαν μου τα νέα του γραφείου. Ποιός έφυε, γιατί έφυε τζαι που επίε, ερωτήσεις του στύλ "Περνάς καλά τζιαμέ που είσαι τωρά, Είσαι ευχαριστημένος?" ήταν λογικό να υπάρξουν. Μετά ήρτεν η στιγμή να έβρω κάποιον για να μιλήσω για το χρήμα που έπρεπε να πιάσω. Είδα που λέτε μιαν τύπισσα που έν είχα ξαναδεί, να κάθεται μέσα στο λογιστήριο...ερώτησα τα παιθκιά αν ξέρει τίποτε τζαι είπαν μου ότι, έν ξέρουν καν αν είναι μόνιμη ή προσωρινή...έτσι τζαι εγώ ήβρα τον αμέσως επόμενο που είμουν σίουρος πως ήξερεν τζαι είπα του τα γεγονότα. Ευτυχώς είχεν τους φακέλους του, τζαι είπεν μου ότι χρωστούν μου το X ποσό, τζαι τωρά που εξεκαθαριστήκαν οι λογαριασμοί την αρχή της εβδομάδας θα έχω και το ταμείο προνοίας μου. Έν τζαι είπα σας πως τον τελευταίο τζαιρό έπιασεν με η μανία του να ελέγχω τι ξοδεύκω??? Έκαμα spreadsheet στην Excel τζαι κάμνω μόνιτοριγκ τα εισοδήματα μου τζαι τα έξοδα μου...Εν καιρό κρίσης τούτες οι πελλάρες βοηθούν νομίζω.

Έφυα που λέτε που τζιαμέ, τζαι επόμενον ακτίβιτι στο πρόγραμμα ήταν η πρόβα στις 19:30. Επία χαλαρά χαλαρά κατά τις 19:00 στο στούντιο, επιάσαμε την κουβέντα με τα παιθκιά τζαι αφού ήπια την μπυρούα τζαι το τσιγάρο μου είπαμε σιγά σιγά να στήσουμε τα όργανα μας τζαι να πιάσουμε δουλειά...Γενικά η πρόβα κύλισε καλά..τελειώσαμε τα 2 τραγούδια που ήταν ιν πρόγκρες. Η πιό σοκαριστική στιγμή, ήρθε μετά την πρόβα..Κατ'αρχήν...στο συγκρότημα είμαστε 4 άτομα...ο υποφαινόμενος mr.white, ο mr.green, ο mr.black τζαι ο mr.blue. Το λοιπόν...έχει αρκετό καιρό που γυροφέρνει η ιδέα του να ηχογραφήσουμε κανένα που τα τραγούδια που τελειώσαμε για να ακούσουμε και εμείς πως σκατά ακουγόμαστε. Είμασταν θετικοί όλοι πλήν του mr.green...είχε ένα ψηλοκόλλημα μιάς και είναι και η φωνή...χτές είπε το απροσδόκητο...μιλούσε με το παιδί στο στούντιο...τζαι σε κάποια φάση ακούω τον να λέει "Ρέ να ηχογραφήσουμε το ένα τραγούδι?" Τζίνην την ώρα εμένα έφυεν η φάτσα μου, έφα ανάποδη, ήρτε μου φλασιά....το παιδί είπε του πως εννοείται...έχει πόσο τζαιρό που μας έλεε τζίνος να το δοκιμάσουμε...άρα ναί....εξάιτινγ νιούζ....
Καπτεν αουτ...

4 comments:

  1. Έντα chance έχει να το βάλεις δαμέ να του ακούσουμε τζαι εμείς;; οι α;!! οκ οκ εσιώπησα

    ReplyDelete
  2. Chance έχει...αλλά κάτσε να το ηχογραφήσουμε πρώτα...δαμέ σε όνομα εν εκαταλήξαμε...τζαι όι να μεν σιωπάς...να μιλάς να ακούμε καμιά κουβέντα :p

    ReplyDelete
  3. ναι ναι συμφωνώ με AEnima..βάλε το δαμέ να το ακούσουμε!

    ταμείο πρόνοιας πρέπει να δουλέψεις κάποια χρόνια (depends που το καταστατικό σε κάθε εταιρεία) για να πιάσεις και το amount που βάλει η εταιρεία..

    ReplyDelete
  4. @Rania
    Ωωωωω δεσποινίς Rania ήρθαμε πίσω από τας Πράγας?? Ξέρω ότι εν ανάλογα με το καταστατικό της κάθε εταιρείας... απλά έχει τζαι ορισμένους που παίζουν τες πάπιες τζαι ούτε το δικό σου κομμάτι δεν σου δίνουν....Όσο για το τραγούδι θα το βάλω...αλλά έχω απορία...τα άλλα που έχω στο blog άκουσες τα????

    ReplyDelete