::OPEN YOUR EARS::

31 Mar 2012

Killing Time

Καλό Σαββατοκύριακο εύχομαι να περνάτε...Εγώ πάντως δεν περνώ καλά...τουλάχιστο το Σάββατο μου, για να μην με πείτε και κλαμούρι. Είμαι γραφείο και δεν περνά η ώρα....με τίποτα όμως. Ότι δουλειές είχα να κάνω τις έχω κάνει, και κάποιες εκκρεμότητες που υπάρχουν χρειάζονται αποφάσεις από άλλους για να προχωρήσουν, ξέρετε managerial. 
Είμαι από τις 8 εδώ και  περιττό να σας πω πως στον δρόμο δεν είχε καθόλου κίνηση. Αλλά πες μου υπάρχουν πολλοί τρελοί που δουλεύουν σαββατιάτικα. Άσε που το απόγευμα θα έχει και ποδόσφαιρο, που αναγκαστικά θα το δούμε από τηλεοράσεως γιατί 60-70 άσχετοι-γάροι δεν γνωρίζουν πως να συμπεριφερθούν στο γήπεδο. Και σχολάω η ώρα 5 που ξεκινά ο αγώνας, και θα τρέχω σαν τον τρελό για να το προλάβω.

Αυτή την στιγμή προσπαθώ να βρω κάτι για να σκοτώσω το χρόνο μου, διαβάζω νέα στις τοπικές εφημερίδες, τα νέα περί των ποδοσφαιρικών δρώμενων. Ποιος απείλησε ποιόν, γιατί και όλα αυτά. Έχω ενημερωθεί για τα τεχνολογικά νέα (αλλαγές πάλι στο Firefox, οι Anonymous και ποιοι τους κατακρίνουν) Ενώ έξω υπάρχει τόσος ήλιος. Βασικά δεν με ενοχλεί καθόλου πως έχει ήλιο και εγώ είμαι μέσα, με ενοχλεί που είναι καλή μέρα και εγώ πρέπει να είμαι εδώ. Τσιγάρο και συνεχίζω...Το λοιπόν...Συνεχίζω λοιπόν την άσκοπη περιπλάνηση μου στο διαδίκτυο, που απ'ότι φαίνεται δεν έχει διαταραχτεί από τους Anonymous μέχρι στιγμής. Καμιά εισήγηση για καμιά ιστοσελίδα που να είναι κάπως ενδιαφέρον?? Αφού στο γραφείο δεν παίζει ούτε youtube, ούτε facebook, ούτε TED..... 

P.S: Ξέρετε πόσα βιβλία έχουν τον τίτλο "Killing Time"? 
>31

P.S.2: Ξέρετε πόσα μουσικά albums φέρουν τον πιο πάνω τίτλο?
>17

Καλή σας μέρα και καλό Σαββατοκύριακο...

No comments:

Post a Comment