::OPEN YOUR EARS::

31 Aug 2012

Mr. White and the Moving Music Library



Πάντα είχα ένα θέμα με το τι μουσική άκουγα τόσο στο ραδιόφωνο, σε σπίτια φίλων, σε καταστήματα φλώρικα που περιμένεις την κοπελιά (συγκρατήθηκα και δεν είπα γκόμενα) να αποφασίσει για ένα φουστάνι, που ενώ της κάνει γάντι & της κάνει και ωραίο κώλο, περιμένεις σαν τσολιάς την απόφαση... Πάντα γενικά θέλω να ακούω πράγματα και μουσικές που μου αρέσουν...Δεν είμαι αρνητικός σε νέα ακούσματα!! Προς θεού; Τουναντίον, πιστεύω πως κάθε βδομάδα τουλάχιστον πρέπει να ακούμε και κάτι καινούριο που να γαργαλάει ευχάριστα την τυμπανική μας μεμβράνη και ακολούθως τον κοχλία.

Τώρα τα γούστα μας μπορεί να διαφέρουν αλλά έτσι είναι η ζωή. Γεμάτη από διαφορετικές απόψεις. Τι κι αν σου αρέσει ο φλώρος ο Σάκης, ή η σκυλού η Πάολα - έτσι την λένε? Μπορεί φυσικά να σου αρέσουν τα καταθλιπτικά Διάφανα Κρίνα... - τα έχω στο βάζο μου...Ακόμα παίζει να ακούς και Φλωρινιώτη - αυτό δεν το καταλαβαίνω αλλά τι να κάνουμε άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου..και το αυτί του μάλλον κουφό.

Τέλος πάντων εγώ αλλού θέλω να το πάω και μακρηγορώ..Επειδή έχω μια μουσική συλλογή που είμαι αρκετά περήφανος για αυτή, και επειδή θέλω πάντα να την ακούω και να την μεγαλώνω, ήθελα ένα τρόπο για να την έχω πάντα μαζί μου. Και δεν μιλάω για 4,8,16,32 ή έστω 64GB μουσικής. Έτσι μια μέρα μετά από αρκετό ψάξιμο κατέληξα σε αυτήν την λύση.

Subsonic - The Soundtrack of your Life
Το πρόγραμμα έχει αναπτυχθεί από τον Sindre Mihus που ζει και εργάζεται στο Όσλο της Νορβηγίας.Το Subsonic είναι ένα πρόγραμμα που κάνει stream μουσική, από τον υπολογιστή σου σε όποιο σημείο βρίσκεσαι - φτάνει να έχεις ίντερνετ. Είναι open source - κάτι το οποίο είμαστε πολύ υπέρ, μπορεί να διαχειριστεί απίστευτο αριθμό τραγουδιών και άλμπουμ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως media server - ελληνιστί: διακομιστής μέσων - ή και ως τοπικό πρόγραμμα του στυλ Winamp, iTunes, Windows Media Player και τα λοιπά. Κάνει stream και βίντεο οπότε είναι δύο σε ένα. Είναι γραμμένο σε Java και είναι τρέχει σε όλα τα λειτουργικά συστήματα (Windows 7,Mac, Linux και άλλα Unixοηδή). Η εγκατάσταση είναι απλή και γρήγορη, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφορετικούς χρήστες για φίλους σας και εκτός από το να ακούνε μουσική μπορούν να σας δίνουν νέα τραγούδια να ακούτε. Υπάρχουν και εφαρμογές που τρέχουν πάνω σε κινητά με Android, iOS(iPhone) ή Windows και έτσι μπορείτε να ακούτε την μουσική σας ακόμα και στο κινητό σας. Το πρόγραμμα το είχα στήσει πάνω σε ένα υπολογιστή μου και το δοκίμασε η Porcupine
με αρκετά καλά σχόλια.Αν κάποιος επιθυμεί να το δοκιμάσει ή να μάθει περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ ενημερώστε με.


No comments:

Post a Comment