::OPEN YOUR EARS::

Showing posts with label smoke-up. Show all posts
Showing posts with label smoke-up. Show all posts

11 Oct 2012

Light Me Up

Ναι είμαι καπνιστής...Ως καπνιστής, μου αρέσουν διάφορα πράγματα που αφορούν το είδος..Και εξηγούμε....καπνίζω καπνό, τυλιχτά, άρα έχω πολλά αξεσουάρ καθημερινά μαζί μου. Την θήκη, φιλτράκια και χαρτί.
Το πιο σημαντικό όμως είναι ο αναπτήρας. Όταν δεν έχω αναπτήρα νοιώθω σαν τον ναυαγό στην θάλασσα χωρίς ένα κομμάτι ξύλο να πιαστεί. Ακούγεται κάπως αλλά έτσι νοιώθω.
Κατά καιρούς είχα διάφορους αναπτήρες...κάτι bic τις μιας χρήσης, άλλους με βουτάνιο τζαι φλόγα πράσινη έντονη (σαν το φλογοβόλο ένα πράμα). Με διπλή φλόγα, αναπτήρες γουρούνι που η φλόγα έβγαινε από τα ρουθούνια και γέμιζε από τον κώλο...

Οι αγαπημένοι μου όμως αναπτήρες είναι οι Zippo. Λατρεύω την μυρωδιά τους όταν τους ανοίγεις. Ο ήχος που κάνουν όταν ανοίγει και κλείνει το καπάκι είναι μοναδικός. Αλλάζεις τσακμακόπετρα και φιτίλι και είναι σαν καινούριος...άρα τον έχεις για πάντα. Το κυριότερο όμως είναι το ότι προσφέρει αμέτρητες ώρες διασκέδασης και "παιχνιδιού". Τα κόλπα έχουν ονόματα..."Top Pop", "Gangsta Close", "Twilight Zone", "Pistol Grip", "Drop Spak", "Spinning Wheel", "Ringer Finger", "Legally Blind" και άλλα πολλά...