::OPEN YOUR EARS::

3 Feb 2013

The News at 13:23

Και όμως είμαι ακόμα εδώ....αρκετά πράγματα έχουν αλλάξει κατά την διάρκεια του τελευταίου μήνα, που δεν έδωσα σημεία ζωής. Άλλα όμως πάλι, έχουν παραμείνει ίδια. Ένα είναι σίγουρο στην ζωή μας, και αυτό είναι η αλλαγή. Μπορεί να μην μας αρέσει, να την αντιμαχόμαστε με νύχια και με δόντια, αλλά είναι αναπόφευκτη. Όσο πιο γρήγορα προσαρμοζόμαστε στις νέες συνθήκες τόσο πιο καλά μπορούμε να αντεπεξέλθουμε στις όποιες καταστάσεις βρεθούμε.
Υπάρχει και ένα τραγουδάκι που το τραγουδά μια κοπελίτσα για την αλλαγή...


Και μην μου πείτε πως αυτή η κοπελιά δεν σας αρέσει...ούτε φωνάζει, ούτε τσιρίζει αλλά κυρίως είναι χαρούμενη...

Πίσω στα δικά μου; η δουλειά συνεχίζει ακάθεκτη με τις γνωστές τις μαλακίες - τις οποίες απλά δεν λαμβάνω υπόψη. Κάνω την δουλειά μου χωρίς να δίνω δικαίωμα σε κανένα να με αμφισβητήσει. Όπου βλέπω πως κάτι μπορεί να γίνει για να βελτιωθεί η κατάσταση το κάνω χωρίς δεύτερη σκέψη. Αυτό με βοηθά και ψυχολογικά μιας και βοηθώ κάπως την καθημερινότητα κάποιων συνανθρώπων μου.

Τα μαθήματα τα οποία παρακολουθώ οδεύουν σιγά σιγά προς το τέλος τους. Οι μέρες μου θα είναι πάλι ελεύθερες και δεν θα σκέφτομαι πως πρέπει να φύγω από την δουλειά και να πάω κατευθείαν στο μάθημα. Έχω περάσει και την πρώτη εξέταση, μετά από κάποιο δράμα που σχετίζεται με το εξεταστικό κέντρο. Μου έχουν μείνει 2 και δεν ξέρω τι θα ακολουθήσει μετά.
Χρειάζομαι κάποιες διακοπές αλλά πρέπει να περιμένω κανένα δίμηνο μέχρι να τις δω..."So lets suck it up and keep calm and keep up with the bullshit."

Υπάρχουν και άλλα νέα αλλά δεν είναι του παρόντος...σε ένα άλλο πόστ :p

4 comments:

  1. μια χαρά σε βρίσκω :)

    ReplyDelete
  2. Απ΄ότι κατάλαβα, αντιμετωπίζεις τις καταστάσεις με το σωστό τρόπο. Μια χαρά σε βρίσκω.

    ReplyDelete
  3. Ατε καλες επιτυχιες, καλη ξεκουραση τζαι περιμενουμεν τα... υπολοιπα νεα που υποσχεσαι στο τελος ;)

    ReplyDelete