::OPEN YOUR EARS::

12 Aug 2011

General Hospital of Nicosia...

Βρίσκομαι στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας..Το γιατί εν κάπως μεγαλη ιστορία..πάντως δεν αφορά εμένα το πρόβλημα υγείας..Εγώ ήρτα απλά για παρέα και ψυχολογική στήριξη..
Προς ευχάριστη έκπληξη μου το νοσοκομείο έχει γουάιρλες δύκτιο ανοικτό..εν στα πλάς τούτο..Ομολογώ πως πρώτη φορά έρκουμαι στο νέο νοσοκομείο τζαι σιγά σιγά άρκεψα να διαμορφόνω άποψη.Το κτίριο ως κτίριο φένεται να μεν βολεύκει τον κόσμο που χάνεται μέσα στην άπλα του..Θα εμπορούσε να ήταν κάθετο τζαι να έπιανε πιό λίο χώρο τζαι να ήταν τζαι πιο συγιρισμένο..ένιγουει..Ως κτίριο φένεται αρκετά καλό, αλλά δεν είμαι πεπεισμένος για την λειτουργικότητα του. Κάτι πινακίδες ποτζί ποδά χαλούν με πολλά..εδώκαν τόσα λεφτά, εν εμπορούσαν να κάμουν καλλύτερες πινακίδες....στα δεξιά βλέπετε τις πινακίδες για τις οποίες μιλώ...
Απο θέματα "χέλθ εντ σέϊφτι", έχω έγκυρες πληροφορίες ότι υπάρχουν πολλές παραλήψεις..π.χ: κάτι παράθυρα που ανοίουν πρός την λάθος πλευρά και επείσης είναι σε λαθος ύψος τοποθετημένα..το άτομο που μου υπέδειξε τα λάθη αυτά είναι πιστοποιημένο σε τέθκια θέματα.Επίσης γιατροί καπνίζουν εντός των χώρων όπου εξετάζουν ασθενείς..τούτον τζαι αν είναι μεγάλο θέμα...

No comments:

Post a Comment