::OPEN YOUR EARS::

13 Aug 2013

The Return Of The Prodigal Sun

Έχω να γράψω από τις αρχές Ιουνίου. Η αλήθεια είναι ότι τον έχω ψιλοχέσει τον Blogger. Ανα ταχτά διαστήματα διαβάζω κάποια  posts από τους υπόλοιπους ψυχασθενείς της bloggoσφαίρας - και εγώ ψυχασθενής είμαι, οπότε μην παρεξηγήστε από τους χαρακτηρισμούς μου.

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω και πολύ χρόνο...δυστυχώς γιατί μου λείπει όλο αυτό...το να γράφω τις δικές μου μαλακίες that is....Ο λόγος για την έλλειψη χρόνου είναι η δουλειά, τα ωράρια και η αχαπαροσύνη κάποιων υπεύθυνων. Δεν θα σταθώ στο τελευταίο γιατί ξέρω πως όλοι το έχετε ζήσει σε μια φάση της ζωής σας.

Και μιας και είπα να γράψω..θα καταπιαστώ με ένα θέμα που κατέχω. Μουσικά και μόνο μουσικά. Ο τίτλος του post δεν είναι τυχαίος αφού καλύπτει εμένα ως τον άσωτο υιό του blog μου, αλλά και τον ένα και μοναδικό Ozzy. Ο Ozzy επιστρέφει ως άσωτος υιός στους Black Sabbath και για χάρη του γράφουν το υπέροχο νέο τους album.


Η διαδικασία για το γράψιμο και την ηχογράφηση του album ξεκίνησε πέρυσι τον Αύγουστο και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του ίδιου χρόνου. Το album έγινε release τον περασμένο Ιούνιο.
Κατά την διαδικασία της συγγραφής και της ηχογράφησης των τραγουδιών έτυχαν διάφορα. Για παράδειγμα, ο ένας και μοναδικός Tony Iommi - Iron Man, διαγνώσθηκε με καρκίνο. Και αυτό λίγο καιρό μετά το θάνατο του άλλου τεράστιου Ronnie James Dio. Προβλήματα με τον drummer του συγκροτήματος Bill Ward για διαφωνίες με άλλα μέλη του συγκροτήματος από πιο παλιά. Όλα όμως ξεπεράστηκαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο και έχουμε σήμερα αυτό τον δίσκο. Ομολογώ ότι τον λατρεύω σχεδόν εξ'ολοκλήρου. Λέω σχεδόν γιατί δεν μου αρέσει καθόλου το τραγούδι "Age of Reason" νούμερο 5 στον δίσκο.

Tony Iommi: Τα riff και τα σόλο κομμάτια του είναι απλά τέλεια και δεν καταλαβαίνεις σε καμιά περίπτωση πως αυτός ο άνθρωπος βασανίστηκε μέχρι να τελειώσει ο δίσκος.






Geezer Butler: Ότι και να πω για αυτόν τον γίγαντα είναι λίγο, κρατά την μελωδία και δίνει βάθος στην μουσική που γράφει ο Iommi, ενώ οι στίχοι του στα τραγούδια είναι άψογοι.
Είναι είδωλο μου και ας είναι με την Aston Villa.
Και αυτή η φωτογραφία είναι όλα τα λεφτά.
Πληροφοριακά το τραγούδι Iron Man είναι γραμμένο ειδικά για τον Geezer. "Yes, his woman couldn't help him with his mind...."








Ozzy Osbourne: Φωνητικά αλάνθαστος, αποδίδει με υποδειγματικό τρόπο τους στίχους του Geezer ενώ καταλαβαίνεις πως πραγματικά ένοιωθε αυτό τον δίσκο και είναι ξανά μέλος των Black Sabbath.




Brad Wilk: Ο αντικαταστάτης του Bill Ward. Και τι αντικαταστάτης...ο πρώην drummer των διαλυμένων πλέον Rage Against The Machine. Ένας ικανότατος μουσικός που ξέρει και πως να χειριστεί τραγούδια με αλλαγές στο ύφος τους.












Σας αφήνω με ένα από τα πιο αγαπημένα μου κομμάτια από τον δίσκο. Ονομάζεται "God is Dead?"






6 comments:

  1. Ενόμιζα ήταν να γράψεις για την επιστροφή του Walter! Εν είδα το επεισόδιο ακόμα, λόγω ωραρίων :(

    Ποττέ μου εν εσυμπάθησα τον Ozzy, αλλά ντάξει, καταλαβαίνω την αξία του. Εννα κατεβάσω το δίσκο για να τον ακούσω, εννοείται! Thanks for the tip, bitch!! :)

    ReplyDelete
  2. Επίσης η παραγωγή εν του Rick Rubin. Πως σου φάνηκε;

    ReplyDelete
    Replies
    1. I freaking, fraking love it!!! Ο Rubin εν θεός και θέλω τα γένια του...

      Delete
  3. άψογη παραγωγή, αλλά και τα κομμάθκια ισάξια. κατά τη γνώμη μου πρόκειται για επίτευγμα.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ένα από τα καλύτερα album τους για μένα. Σε σύγκριση και με το τι βγαίνει τώρα στη μουσική σκηνή θεωρώ πως έκαναν άψογη δουλειά.

      Delete