::OPEN YOUR EARS::

7 Sept 2011

Έχασα το φώς μου...

Εξύπνισα το πρωί τζαι το πρώτο πράμα που έκαμα ήταν να σούσω την κκελλέ μου να δώ αν όντως ο εγκέφαλος μου εν τζιαμέ που πρέπει να ένι τζαι έν έγινε υγρό, να σιωνοστεί έξω..Γιατί το λαλώ τούτο. Γιατί με τες μαλακίες που μας ταίζουν καθημερινά εγώ έχασα το φώς μου. Είχα πεί πρίν λίο τζαιρό ότι έν ήθελα να μιλίσω περί πολιτικών. Αλλά δέ που θέλεις εν θέλεις κουντούν σε σιόρ να πάρεις μια θέση...'Ακουσα την κατάθεση του Προέδρου, την μαρτυρία του για το τι ήξερε...Ίντα μαρτυρία δηλαδή που ο άνθρωπος το ένα εν το ήξερε, το άλλον εν τον ενημερώσαν....τέλος πάντων..ένα μάτσο χάλια..για να μέν χρησιμοποιήσω άλλη λέξη. Απο τα λεγόμενα του πάντως ο άνθρωπος μέσα στο προεδρικό πρέπει να μεν έχει με ίντερνετ, με τηλεόραση τζαι μάλλον η υπηρεσία πληροφοριών μπλοκκάρει το σήμα των κινητών εντός του προεδρικού. Μόνο έτσι δικαιολογείται για τα πράματα που δεν έξερε ο "πρόεδρος" μας. Τζαι εν τζαι τέλεια αχάπαρος τζαι στην γεωγραφία, εκτός πάλε αν τα τζιάμια της λιμουζίνας που τον παίρνει κελλάκι κάθε βδομάδα εν φιμέ που μέσα τζαι όι πο'ξω; τζαι καλά σιόρ πές ότι τούτο που λαλώ εν ισχύει..άρα όσοι εν μέσα στην λιμουζίνα τζαι πάν προς την εξοχική κατοικία, εν ούλλοι τυφλοί.Άρα ποττέ δεν είδαν μέ τα φουγάρα του Βασιλικού, μέ την πύλη της Ναυτικής Βάσης...είτε το ένα γίνεται, είτει το άλλο εγώ άρκεψα τζαι φοούμαι ακόμα παραπάνω...Αναρωτιούμαι τζαι για ακόμα ενα πράμα...η οπή των οπισθίων του ξέρει που είναι ο κύριος Πρόεδρος? Αν όι είμαι σίουρος πως ούλλοι μπορούμε να τον βοηθήσουμε να την έβρει τζαι επείσης να την χρησημοποιήσει...

Ο παππούς μου σιόρ ήταν κουμμουνιστής.Όι σαν τούτος που το παίζουν. Πιστεύκω πώς ήταν διορατικός άνθρωπος αφού χρόνια πριν να φύει που την ζωή τζαι χρόνια πριν να φκεί ο Χριστόφιας πρόεδρος, μου είχεν πεί " Γιέ μου, αν καμιά φορά φκεί ο γενικός γραματέας του ΑΚΕΛ και δεί ο Χριστόφιας θα έχουμε προβλήματα, τζαι θα ξεσηκωθεί ο κόσμος ". Θυμούμαι τες κουβέντες του τζαι σηκώνεται η τρίχα μου. Ευτυχώς που έννεν δαμέ να θωρεί τζαι να ακούει τα πράματα που πετάσσει ο Χριστόφιας γιατί η οικογένεια μου εν να είχεν δύο τυφλούς, εμένα τζαι τον παππού μου.

Google Maps: Έτα Δημήρη εν δίπλα δίπλα....

2 comments:

  1. ρε φίλε ο άδρωπος εν ανίκανος μέχρι αηδίας.
    εν σοβαρές κουβέντες που λαλλεί?? εν ήξερα ότι το μαρί γειτνίαζε με τον σταθμό, εν εγνώριζα για το ένα, εν εγνώριζα για το άλλο, εν με ενημερώσαν για τζίνο, ΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ, ΕΝ ΕΓΝΩΡΙΖΑ...
    ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥ τοτε ολάν αφού εν έχεις ιδέα πως να κυβερνάς ένα τόπο βασανισμένο και πίενε έσσω σου πέρκει ησυχάσουμε ούλλοι.
    KEEP UP THE GOOD WORK SON!!

    ReplyDelete
  2. φίλε το ανίκανος πάει για αδρώπους που η ικανότητα, τους στερήθηκε απο λόγους που δεν μπορούσαν ή δεν μπορούν να ελέγξουν η ίδιοι..Ο κύριος τούτος γιατί άδρωπος έν ενι, εν απλά αχάπαρος...υπομονή τζαι να ανάψουμε κανέναν τζερί μπάς τζαι εν μας κάμει τίποτε άλλο χειρότερο..

    ReplyDelete