::OPEN YOUR EARS::

3 Oct 2011

Πόρισμα



Μόλις ακούσαμε τι είχε να πεί η επιτροπή...Τα ξέραμε, μας τα επιβεβαίωσαν και πάμε παρακάτω.
Τώρα να δούμε τι θα κάνουν. Υπεύθυνοι και μή. Ο Γενικός Εισαγγελέας τι θα πεί? Σε ποιόν θα καταλογήσει ευθύνες, ποινικές πλέον γιατί οι πολιτικές και θεσμικές ευθύνες έχουν ήδη αποδωθεί...
Μας έλεγαν περιμένετε το πόρισμα...περιμέναμε...τώρα που βγήκε γιατί το αμφισβητούν? Άλλοι ήταν αυτοί που θα το αμφισβητούσαν κατά τα όσα έλεγαν. Ακούω τις δηλώσεις των εκπροσόπων του ΑΚΕΛ και δεν πιστεύω τα αυτιά μου.Τί λέω που μάλλον είμαι κουφός και τα αυτιά μου δεν λειτουργούν...

Φοβάμαι για το αύριο και φοβάμαι για αυτή την χώρα. Δεν ξέρω ποιόν να εμπιστευτώ και ποιόν να στηρίξω. Ποιός θα στηρήξει τα δικά μου συμφέροντα...και δεν μιλώ για τα συμφέροντα μου ώς asproullis, μιλώ για τα συμφέροντα μου ώς ένας πολίτης της Κυπριακής Δημοκρατίας. Που πάμε? Έχουμε οδηγό σε αυτό το ταξίδι? Μήπως ο οδηγός αποκοιμήθηκε στο τιμόνι και πάμε ακυβέρνητοι? Εσείς (πολιτικοί) δεν φοβάστε? Δεν σκέφτεσται την κατακραυγή του κόσμου? Έχουμε (πολίτες) γίνει τόσο προβλέψιμοι που δεν σας κάνουμε αίσθηση πλέον? Οι απόψεις μας δεν σας κάνουν να σκέφτεσται λίγο πιο συνεσταλμένα? Νομίζεται ότι δεν έχουμε κοινή λογική, εγκέφαλο ή αίσθημα του τι είναι σωστό και τι λάθος? Νομίζω οι πλείστοι μας μεγαλώσαμε με τις αρχές και τα ιδανικά των παππούδων μας και των γιαγιάδων μας. Μιλώντας εκ πείρας οι δικοί μου με έμαθαν αρκετά καλά. Ακόμα και αν έκανα λάθος με έπερναν απο το χέρι μου έδειχναν το λάθος μου. Δεν μου έλεγαν τι έκανα λάθος αλλά μόνος μου αντιλαμβανόμουν γιατί είχα λάθος.

Άραγε οι αρχές και τα ήθη στην Κύπρο έχουν χαθεί? Έχουν παραγκονιστεί για άλλα προτερήματα? Η εξουσία και το χρήμα είναι υπεράνω του καθαρού ονόματος και της καθαρής υπόληψης? Αν ναι τότε λυπάμαι που είμαι πολίτης αυτού του κράτους. Πιστεύω οτι αξίζουμε περισσότερα ώς χώρα και ώς πολίτες. Πρέπει όμως να τους το αποδείξουμε, πρέπει να δουλέψουμε και να τους δείξουμε ότι, όσα μας ταίζουν μέχρι σήμερα δεν τα πιστεύουμε και δεν τα τρώμε σαν τις κότες που τρών τα κόνναρα...

Αύριο ξημερώνει μια καινούρια μέρα...για να δούμε ποιοί θα κατεβάσουν το μυαλό τους κάτω και θα συμπεριφερτούν όπως αρμόζει σε ανθρώπους που κατέχουν τις θέσεις που κατέχουν...
Ακόμα ελπίζω και ξέρω οτι μαζί με εμένα υπάρχουν και άλλοι που ελπίζουν...Δεν θα σταματήσουμε ποτέ να υποδυκνύουμε τα λάθη τους..όποιοι και αν τα κάνουν, θα γίνουμε εμείς η συνήδηση τους γιατί αυτοί φένεται να μην έχουν...Κουράγιο

No comments:

Post a Comment